2013/02/25

Anpo Week nr 3/2013

Z myślą o czytelnikach, którzy z różnych powodów wchodzą na mój blog rzadziej, postanowiłem stworzyć cykl ,,Anpo Week’’. W każdą niedzielę, w jednym wątku znajdziecie listę ostatnio opublikowanych przeze mnie tekstów oraz odnośników do newsów, których nie mogłem poruszyć na łamach Animepol 24, a są według mnie warte uwagi.



Lista linków utrzymana jest w porządku chronologicznym. Oparta jest na dacie publikacji informacji – nie dacie zdarzenia.

Anpo Week nr 3/2013:

18 lutego:
21 lutego:
23 lutego:
24 lutego:

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za aktywne uczestnictwo w życiu Visual bushido.

    Pisząc komentarz pamiętaj o kulturze oraz poprawności języka. Niestosowanie się do tych zasad, spam oraz pisanie kilku komentarzy pod rząd grozi ich usunięciem.